25 Ağustos 2011 Perşembe

Nazar Boncuğu Öyküleri

Evil Eye Bead Tree in Turkey
Beni takip eden, yazılarımı okuyan, yorumlar yapan sizlerden bir ricam olacak. Kendi çapımda ufak bir proje üzerinde çalışıyorum. Bunun için sizlerin de yardımına ihtiyacım var... İstediğimse sizden bazı anılarınızı paylaşmanız. Ama bu anılarda ya nazar boncuğu konunun merkezinde olacak ya da kuvvetli bir yere sahip olacak. Sizin, çevrenizin, yakın arkadaşlarınızın, akrabalarınızın nazar boncuğuyla ilgili yaşadıkları anıları bekliyorum.

Yardımcı olan herkese şimdiden çok teşekkür ederim. İsteyen yazıma yorum olarak katkılarını paylaşabilir, isteyen e-posta adresime yollayabilir.

(kontrast.iletisim@yahoo.com)

Şükranlarımla...

Kubilay

2 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben yardımcı olurum Kubilay ne zamana lazım onu bileyim ?

Kontrast dedi ki...

Ulaştırabileceğiniz en yakın zamanda ulaştırsanız tabii ki benim için çok iyi olur. Ama herhangi bir zaman kısıtlaması yok.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...